Městské divadlo Kladno
Divadelní 1702 Kladno, web: www.divadlokladno.cz
Divadlo Lampion Kladno, www.divadlolampion.cz
Nám. Starosty Pavla 4, 272 01 Kladno
Výzva k podání nabídky na vytvoření webu Městského divadla Kladno
Zadavatel:
Divadla Kladno s.r.o.
se sídlem Divadelní 1702, 272 01 Kladno
IČ: 27577708
DIČ: CZ27577708
zastoupená Mgr. Blankou Bendlovou, jednatelkou společnosti
Název zakázky: Vytvoření webu Městského divadla Kladno
Režim zakázky: zjednodušené podlimitní řízení dle zákona 137/2006 Sb.
Místo pro podávání nabídek: Nabídky musí uchazeči doručit
doporučeně poštou na adresu: Divadla Kladno s.r.o., Divadelní 1702, 272
01 Kladno v zapečetěné obálce s označením „Veřejná zakázka –
Vytvoření webu Městského divadla Kladno – neotvírat“
Datum vyhlášení zakázky: 11. 6. 2013
Lhůta pro podávání nabídek: 25. 6. 2013
Lhůta dodání zakázky: nejpozději do 30. 9. 2013, poté testování a ostré spuštění 1. 1. 2014
Místo dodání: Divadla Kladno s.r.o.
Hodnotící kritéria: 70% cena, 5% dodatečné služby, správa, délka hostingu apod., 25% reference
Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky: Kryštof Koláček, tel.: 724 502 118, e-mail:
kolacek@divadlokladno.cz
POŽADOVANÁ STRUKTURA A FUNKCE WEBU MĚSTSKÉHO DIVADLA KLADNO:
Softwarové řešení – obecné cíle
Ergonomie stránek se řídí zásadou maximálně 2 kliků: dva kliky jako
maximum v přístupu k jakékoli informaci na webu, jeden klik z
kteréhokoli místa webu na homepage.
Design layoutu stránek by měl být responsibilní, tedy formátově
přizpůsobivý pro všechny typy zobrazovacích zařízení s rozličným
rozlišením obrazovky (tablet, mobilní telefon, smartphone, netbook
atd.). Technickým zpracováním docílit co nejvyšší přístupnost webu pro
všechny typy internetových prohlížečů pod všemi existujícími operačními
systémy (WIN, iOS, LINUX apod.).
Nastavení stránek pro indexaci vyhledávacími stroji a jejich přípravu
pro co nejefektivnější začlenění do různých online katalogů.
Intuitivní administrační systém šitý na míru (správce spravuje veškerý obsah bez potřeby IT asistence).
Analýzy návštěvnosti a další servis.
Administrační systém
Administrační systém – předpoklady
Administrační systém se ovládá libovolným webovým prohlížečem (jako např. Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari).
Není potřeba instalovat jiný software nebo plugin do prohlížeče.
Web je možné spravovat ze kteréhokoli místa, kde je internet. Stačí znát
jen své uživatelské jméno a heslo. Přihlašování uživatelů probíhá přes
šifrovaný kanál.
Školení uživatelů (laiků) v práci s administračním systémem.
Administrační systém – modularita
Web spočívá na několika základních modulech, které nebude problémem i v
pozdějším stadiu projektu doplnit či upravit. Web tak má charakter
modulární aplikace – „stavebnice”.
Základní navrhované moduly
Modul obsahový (článkový) management
Každý článek publikovaný na webu obsahuje název a samotný text.
Volitelně je pak možné ke každému článku připojit soubory, přidat www
linky, založit galerii obrázků. Článek je možné přiřadit do skupiny
příbuzných, již existujících článků. Článek může mít své specifické
rozšiřující informace. Autor může určit časové období, po které článek
bude na webu. Obvyklou výchozí hodnotou je navždy. Po vypršení časového
období se článek přesune do archivu.
Preview článku – tato vlastnost systému umožňuje autorovi při psaní článku zobrazit si článek náhledově v layoutu ostrého webu.
Novinky, aktuality – kterýkoli článek může být zobrazen v aktualitách, je-li takto v systému označen.
Každý článek je možné sdílet přes sociální sítě.
Modul galerie
Umožňuje přikládat ke kterémukoli článku libovolný počet obrázků, které jsou organizované do
přehledné galerie. Každý obrázek má možnost popisku. Obrázky je možné řadit podle priority.
Obrázek s nejvyšší prioritou je možné zvýrazněně zobrazit vedle článku.
Modul soubory
Podobný princip jako galerie. Pouze místo obrázků je možné přikládat soubory jakéhokoli typu.
Soubory nejznámějších typů jsou na webu zobrazeny včetně odpovídajících ikonek.
Modul newsletter
Slouží ke správě adresáře kontaktů určených k rozesílání newsletterů, k tvorbě samotných newsletterů a jejich distribuci.
Modul kalendář akcí
Zobrazuje různé plánované akce klienta. Po kliknutí se načte stránka s
detaily akce. Jelikož každá akce není nic jiného než článek, je možné k
detailu akce připojit soubory, seznam příbuzných článků, galerii
obrázků.
Dokumentace a další
Mini manuál
K webu a jeho obsluze bychom chtěli dodat stručnou dokumentaci.
Dokumentace přehledně popisuje strukturu webu a především obsahuje návod
k obsluze administračního systému. Dokumentace je poskytnuta
elektronicky (formát PDF) ke stažení přímo v administračním systému.
Školení
Po předání webu bychom chtěli školení uživatelům systému.
Zálohovací systém
V pravidelných intervalech jsou automaticky generovány komprimované
soubory se zálohami a uloženy na určité místo na harddisku serveru.
Zálohy jsou ihned po vytvoření automatizovaně odeslány na záložní server
a v pravidelných intervalech zálohovány na záložní médium.
Hosting
Požadujeme zajistit hosting na některém z vašich serverů. Server musí být umístěn na páteřní lince u
některé z předních hostingových společností, v klimatizované místnosti, s
elektrickým zálohovacím systémem, s podporou 365 dní v roce, 24 hodin
denně.
Statistiky
- počet návštěvníků celkem; - počet unikátních návštěvníků; - odkud (národní domény) návštěvníci
přicházejí; - přehled domén s největší frekvencí návštěv; - ze kterých vyhledávačů návštěvníci
přicházejí; - ze kterých webů návštěvníci přicházejí; - která klíčová
slova návštěvníci zadali ve vyhledávačích; - nejčastěji navštívené
stránky (přehledný výpis); a další (návrh)
SEO
Příprava webu pro vyhledávací stroje (search engines), především na
podkladu optimalizace zdrojového kódu. Web bude obsahovat speciální
soubor s předpisem pro indexovací roboty, relevantní výběr klíčových
slov, efektivní implementace klíčových slov do zdrojového kódu webu.
Dodržovat zásady SEO
Správa a podpora webových stránek
Poskytnutí telefonického (mobil) a e-mailového kontaktu, na kterém je
jeden z pracovníků k dispozici, a to pro běžnou podporu v pracovní dny. O
provedených zásazích se vede online aplikace – servisní deník.
Inovace – v rámci podpory produktu by tento měl být průběžně inovován.
Inovace se týkají zdokonalování stávajících modulů a funkcionalit.
Netýkají se tedy případných implementací nových modulů.
Struktura
Homepage
(na stránky se vstupuje bez intra přímo na homepage)
1/ hlavní menu
2/ kalendář aktuálního měsíce s představeními
3/ divadelní kavárna
4/ pošli e-card (e-pohlednice s fotkami z představení)
5/ registrovaný vstup pro média
- tiskové zprávy
- fotografie ke stažení v HD
- novinářské registrace
6/ odkaz na anglické resumé
7/ newsletter registrace
8/ registrovaný vstup pro zaměstnance a spolupracovníky do download sekce s interními informacemi
9/ logomapa partnerů (s prokliky)
10/ ikony facebooku, youtube, rss ad.
11/ aktuality
12/ interaktivní dynamické náhledy vybraných článků/položek z repertoáru
Pododkazy hlavního menu
1/ Vstupenky (zde vše o vstupenkách)
– pokladna, ceníky vstupenek & plánky hledišť
– předplatné
2/ Program (Kalendář s programem s několikaměsíčním předstihem). Každá položka programu má odkaz do on-line prodejního systému.
3/ Repertoár
- Současný repertoár
- Premiéry
- Archiv
4/ Pro děti a mládež
- Divadlo Lampion
- Pro školy
5/ O divadle
– profil
– průvodce budovou MDK
- divadelní kavárna
– historie MDK
– umělecký soubor
– napsali o nás
6/ Kontakty
- jak se k nám dostanete
- adresář
Reference: www.goodmantheatre.org
Grafická podoba webu
Grafická podoba internetových stránek Městského divadla Kladno bude
vytvářena na základě již existujícího grafického návrhu (viz odkaz graficka_prezentace_mdk_web.pdf).
Veškeré vývojové práce při tvorbě stránek (netýká se redakčního
systému) podléhají dohledu týmu grafických designérů spolupracujících s
Městským divadlem Kladno, kteří mají právo do výsledného návrhu tvůrčím
způsobem zasahovat. Před zahájením samotných vývojových prací bude
uskutečněna koordinační schůzka, na které bude celý koncept
internetových stránek podrobně vysvětlen a zároveň upřesněn způsob,
jakým se bude dohled (spolupráce) při vytváření stránek odehrávat.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Celý tento dokument si můžete ve formátu PDF stáhnout zde:
vyzva_k_podani_nabidky-web_mdk.pdf
Příloha - grafický návrh ve formátu PDF:
graficka_prezentace_mdk_web.pdf 12. 06. 2013, 09:04
Komentáře:
Pokud chcete vkládat komentáře, musíte se přihlásit.